6 augusti

Jag har ett nytt objektiv till min Nikon D70!!! Ett AF Nikkor 50 mm f/1.8D. Man kan ta underbara porträttbilder med det. Min älskade man köpte det åt mig i födelsedagspresent (puss älskling).
Tyvärr är mina barn inte alls samarbetsvilliga när jag vill fota dom utan de ser oftast ut så här:

Colin

Imorgon åker vill till Orsa Grönklitt där vi har bokat stuga i 3 nätter. Vi ska besöka björnparken och ta en tur till Tomteland i Gesunda. Men mest ska vi bara mysa och umgås!! Sista semesterveckan innan vi återgår till rutiner igen.
Jag ser fram emot vår lilla resa såååå mycket!!!  I Orsa ska vi dessutom kika på Helvetesfallet och Storstupet och jag hoppas på att kunna ta massa fina foton på den underbara naturen!
På återseende på torsdag.


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Wow vilken underbar present!! :-) Låter som en mysig resa, hoppas ni får det härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback