Blandade känslor

Det börjar gå upp för mig att jag bara har 4 dagar kvar på mitt jobb innan jag ska lämna allihop! Det känns lite eländigt faktiskt. Det är ju så många jag tycker så mycket om och så alla brukarna... Oj vad jag kommer att sakna dom. Alla små saker som jag lärt mig att gilla, alla små signaler som jag lärt mig att tyda.
Nu ska jag börja om på ett nytt ställe med nya personer som jag ska lära känna. Det känns lite läskigt just nu.
Egentligen är jag jätteglad och positiv och tycker det ska bli hur roligt som helst men så kommer den där känslan krypande ibland. Vi är ju ett härligt gäng på jobbet! Det spelar ingen roll att vi lovar att hålla kontakten för det blir ju inte samma sak iallafall!
Lite vemodig idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback