Regnet det bara öser ner...

Äntligen har regnet kommit! Det behövs ju så väl och nu när vår semester är slut så gör det inget alls att det vräker ner.
I går började jag hålla igen med godsaker och onyttigt. JAg har lagt på mig under sommaren och trivs inte alls med det så nu ska 5 kg bort!! Jag går ut hårt och lever kalorisnålt som attan första veckan för att komma igång!

1 september börjar jag på nytt jobb! Det är en privat gruppbostad som ska starta upp och det ska bli såååå skoj!!! Äntligen en anställning och inte vikariat!

Scrapaddicted anordnade cybercrop i helgen på Scrappiz men jag hann inte vara med så mycket. Däremot fick jag massa inspiration och det är ju skoj bara det!!
Här är min senaste LO:

ledsen i ögat

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jätte fin Lo!
Visst behövs det regn, jag börjar jobba nästa vecka på nytt jobb.
Lycka till på ditt nya jobb!!

Kram till er alla 5
Sussie med familj

2006-08-15 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback