Träningen har startat!

Jag har levt kalorisnålt en vecka nu och den här veckan (v.2) har jag börjat träna. Jag ska fortsätta äta bra mat och hålla nere kalorimängden på en lagom nivå så hoppas jag att jag ska bli av med extrakilona eller iallafall ombilda fettet till muskler *s* Två kilo har jag tappat hittills..

Jag är full av energi och jag är så förväntansfull inför mitt nya jobb som jag börjar på i september! ÅH så skoj det ska bli! Att starta upp ett nytt boende och lära känna nya människor. Det känns jättepositivt.
Liiite tråkigt förstås att lämna mitt nuvarande jobb efter 1½ år men det är ju trots allt ett vikariat... dom tar ju slut nån gång!

Nu blir det en kopp te och en smörgås med tv:n inställd på PRISON BREAK!!!! Wihooooooo!!!!!

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Så spännande det låter med nya jobbet!! Kul med nya influenser i livet. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback