En sorgens dag...

Tidigt i morse vaknade vi av att Kurre jamade klagande. Det lät inte alls som vanligt så jag rusade upp och hittade honom liggandes på golvet i Colins rum. Han reste sig vingligt och gick några steg innan han rasade omkull igen. Det hela gick så fort! Han var precis som vanligt sent igår kväll när han låg i soffan brevid oss och gosade.
Runt 9 i morse somnade han in för gott. Jag hade ringt veterinär och skulle åka direkt efter jag hade lämnat barnen på dagis men vi hann inte ens dit. Kanske var det lika bra att han fick somna in stilla i hemmet och slapp resan till veterinär? Vad vet jag? Jag vet bara att jag känner mig fruktansvärt ledsen över att han är borta. Han fattas oss!!

Vila i frid Älskade Kurre!!

90104-124

Kommentarer
Postat av: Peterlina

Näää... lillkissen.
Men du, det var nog bäst för honom att få somna hemma. Hos er. Som han älskar.

Postat av: Sara

Skickar en stor kram.

2006-12-07 @ 10:52:38
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Sussiebre

Skickar en STOR kram till er!
Tänk att Kurre och hans kompis Gus somnade in dagarna efter varandra.
Vi får se till de 11 underbara åren Kurre har haft, och jag är sååååå tacksam att ni kunde ta honom när Benjamin vart alergisk!
KRAM KRAM KRAM Sussie med familj

2006-12-08 @ 09:24:36
Postat av: ÅsaF

Oj...va tråkigt... :-( Du får scrappa minnes-layouter om honom nu som en del av sorgearbetet. Tänker på er! Kram Åsa

2006-12-08 @ 14:43:47
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Petra

Åh vad sorgligt med er katt, men som du skrev. Skönt att han fick somna in hemma i lugn och ro.

Stor tröstkram!

2006-12-08 @ 18:49:41
URL: http://www.morgonsol.com
Postat av: Britt

Jag känner med er. Det är två år sedan jag miste Tessan. Kram

2006-12-13 @ 14:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback