Ett Foto I Timmen 23/12

Jag har ju helt glömt bort att ladda upp bilderna jag tog dagen före julafton som var en EFIT-dag!!!

Här kommer dom iallafall!

Dagen började otroligt bra med att min bild kom med i
VLT:s jultävling!! Såååå kul! Håll tummarna nu att folk gillar den och röstar!
Ca 10:00
10

Vid 11-tiden sitter Amanda och kikar på TV. Så där härligt ledighetsslappt!
11

Runt 12 är julskinkan i ugnen för griljering. Mums så god den blev!
12

Strax före 13 sitter jag och skriver ut recept på julgodis... som inte blev gjort *s* Receptet sparas till en annan dag.
13

Strax efter 14 tar jag med mig Amanda för en promenad. Jag är fotograferingssugen så hon får ställa upp som modell.
14:08

14:40 är vi fortfarande ute och jag fryser enormt mycket om händerna... Amanda är varm och go och vill inte alls gå in.
14:40

Mellan 16 och 17 är jag kameralös och grabblös *s*. De åkte till Rocklunda och åkte skridskor tillsammans med grannarna.
16:0516

18:30 Åker revbenen in i ugnen så de är klara till julafton.
18:30

Ca 19:15 tänder vi adventsljusen... fortfarande bara 3 ljus.
19

19:44 dekorerar vi pepparkakshuset tillsammans. Det blev dagens sista bild för sedan nattades två pirriga och spralliga barn under stor protest.. *ler* En härlig dag!
19:44

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vad kul att bilden kom med i tidningen! Håller tummarna för att den vinner!
God fortsättning på julen!

Postat av: Sussiebre

Klart din bild kommer vinna, de är ju så fina!!!!
Jo vi hade en trevlig jul.
Hoppas ni hade en trevlig afton också!
Kram Sussie

2006-12-26 @ 11:40:30
URL: http://susanneb.blogg.se
Postat av: cia

Hej.
Härlig efit-dag. Tack för titten!
Hoppas det gick bra i tävlingen med det fina kortet.
Ha det bra.

2007-01-09 @ 13:51:58
URL: http://www.busungarna.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback