22 juli

Idag har jag varit slö och slapp hela dagen!! Det är så skönt att ha semester.
Ikväll hade vi besök av Eva, Ante och Kim som var här och grillade lite. Trevligt, trevligt! Nu har Eva och Kim åkt hem och Fredrik och Ante spelar Xbox 360 online så jag passade på att smita in här en stund ;-)

Igår kväll scrappade jag en enkel och en dubbel LO till barnens album. Jag hade ett härligt scrapflyt så det var bara att passa på.

Påsk 2003

Nu längtar jag mest till vardagar igen så mitt paket från
Minneskatten kan tänkas komma!! Jag har beställt foamstamps, papper och akrylfärg. Sen "råkade jag beställa en scraptidning från Press-stop också *visslar oskyldigt*. Det var månadens scrapkassa det... ;-)

Kommentarer
Postat av: Karin B

Härlig alyout!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback