24 juli

Idag har det varit riktigt, riktigt varmt här. 31°C hade vi ett tag trots att det var molnigt. Puuuh, jag brukar inte klaga men såna här dagar ska man inte göra något annat än lata sig. Gå på Ikea är en dum idé så nu är det konstaterat, jag är inte smart *ler brett*.

Det åskade lite under eftermiddagen men den tryckande hettan är kvar och  totalt kom det väl sisådär 14 droppar regn...

Nåväl, jag klagar absolut inte, jag måste bara omprioritera lite. Stranden står överst på listan nästa varma dag!

Ikväll har jag iallafall scrappat en LO igen. Jag försöker beta av lite äldre kort till Colins album och till den här LO blev det helt andra färger och helt andra papper än vad jag brukar använda. Jag är faktiskt riktigt nöjd med resultatet!!

90104-24

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Wow vilken härlig färgkombination!! Glad och fin LO! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback