Febriga tjejer..

Igår vaknade jag med en hemsk huvudvärk som inte blev bättre trots värktabletter. Efter ett par timmar på jobbet kände jag mig riktigt risig och insåg snart att jag var febrig. Härdade ut till lunch men sen var orken slut så det var bara att pallra sig hemåt.
Idag mår jag bättre, ingen feber men däremot ont i halsen. Fast jag blir hemma ett par dagar till ändå för dottern vaknade febrig inatt. Vi har visst drabbats av en tråkig sommarbacill... Trist!! Sista veckan innan semestern och allt. Men det är som det är. Colin är på dagis iallafall. Han har inte så skoj hemma utan jag hämtar honom vid 14 istället så hinner han leka med kompisarna men ändå ha en kortdag.
Undrar sa flundra om man kan få lite scrappat idag... Ska nog smyga in i pysslerummet nu medans Amanda lyssnar på sin CD-spelare och diggar barnmusik *fniss fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback