Ett foto i timmen 12 november 2006

Ja, just det ja!! Det här glömde jag ju nästan bort att det var!! Kom på det efter lunch men det var ingen större förlust för förmiddagen tillbringades mest vid datorn.

Ca 14:00 sitter jag med foton i raw-format och fixar och trixar lite i Capture.
fotoredigering

14:55 är det dags för Colin och pappa Fredrik att åka till simskolan. Det är jätteroligt tycker Colin!
simskola

Vid 16:00 passar jag och Amanda på att ta ett bad ocgh fräscha till oss lite inför en ny vecka.
bad

Vid 17:30 är det dags att köra igång diskmaskinen.
disk

Vid 18:30 surfar jag runt och hamnar på Pappersbitens blogg... hmmmm den tävlingen kanske man skulle nappa på...
scraptävling

19:15 är det dags för lilla Amanda att sussa...Bä bä vita lamm, Poppe och Chicco är på plats. Vi läser "Morris badar".
gonatt amanda

20:00 Colin spexar framför kameran. Nu är det sängdags för honom också!
colin spexar

20:45 funderar jag på vilka kort jag ska använda till hösttävlingen...
foton

21:45 surfar jag på Scrappiz.... inget scrappande än alltså...
scrappiz

22:30 och jag fortsätter fixa med alla foton... jag börjar se ett slut!
bilder igen

23:00 Mannen spelar xbox 360 och undrar varför han blir fotat mitt i striden..
xboxmannen
Call of duty 3
...i Call of Duty 3...

Uppenbarligen så har jag suttit alldeles för mycket vid datorn den här dagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback