Veckans skiss på Scrappiz

Jag har fastnat i skissutmaningar och tycker det är så himla roligt!! Jag som mest brukar bli stressad och få prestationsångest bryr mig inte ett dugg om det nu utan jag låter mig inspireras av skissen och sen kör jag! Idag känner jag mig dock lite "down" av en envis förkylning och mörkt, grått väder så valet av foton och färger är därefter. Det är viktiga foton trots att de inte är så bra, tekniskt sett, så scrappas skulle dom absolut. De är tagna utomhus en gråmulen och kall sista april i år.
kompisar

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad mycket du scrappar nu! Dags för en träff tycker jag, så du kan smitta av dig lite scraplust! :-)

Postat av: Jozebelle

Så mycket snyggt du har gjort på sistone, det bara sprutar snygga LO:s ur dej, härligt!

Sen må jag säga att även dina barn har växt otroligt mycket!

2006-11-25 @ 23:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback