Ett foto i timmen 17 oktober 2006

17 oktober var en EFIT-dag vilket innebär att vi som är med ska dokumentera vår dag genom att fota vår vardag en gång i timmen. Här är min dag:

8
8:05 får dottern sin älskade välling medan hon myser i vår säng och tittar på Barnkanalen.


9
8:56 Självklart leker barnen bättre än någonsin när det börjar dra ihop sig för avfärd till dagis. Här mekar dom dockvagn i Amandas rum.


10
10:10 Dags att hämta in posten. Det var mest reklam i lådan.

11
11:07 Tvätthögen påkallar min uppmärksamhet och jag spenderar en halvtimma med att vika kläder.


12
12:00 Hmmmmm.... vad ska jag äta till lunch?


13
13:00 Efter maten är det dags att dammsuga huset. Dammråttor och grus äts snabbt upp av "Bolido"


14
14:00 Jag är törstig efter att ha städat en timme.


15
15:06 Jag sticker lite tidigare för att stanna till och fota lite höstbilder innan jag ska jobba.


15_30
15:19 Jag fotar lite på Anundshög men hittar inte så många roliga motiv och dessutom blåser det så jag blir inte så långrandig.


16
15:36 Hej jobbet!! Framme i god tid så det blev en kopp kaffe innan 16. Det här blev dagens sista bild eftersom jag jobbade fram till 21:45.

På återseende!! //Milla


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Roligt att se en del av din vardag!! Diggar vatten-fotot extra mycket... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback