Jag har scrapliftat...

Jag hoppade på scrapliftutmaningen på Scrappiz och har fått två LO:er gjorda! Det var så roligt att scrappa igen. Jag har haft så förb***** ont i ryggen sista veckorna och har inte kunnat eller orkat scrappa så mycket men igår och idag så ignorerade jag smärtan och scrappade ändå!! Här är den ena, den andra kommer upp imorgon.
LO:en handlar om Colins operation han var med om i december 2003.  Mammas lille skrutt!! Jag tyckte det var så fruktansvärt att se honom ha så ont! Den känslan av maktlöshet kommer jag aldrig, aldrig att glömma!!! Tur att det gick över så fort. Han var så otroligt tapper. Vilken fantastisk son vi har!!! *kärlek*
Jag har scrapliftat silwerstars underbara "höstbarn"

operation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback