Ännu ett cybercrop är över...

Den här gången hann jag inte vara med så mycket. Jag fick två LO:er gjorda som jag haft i huvudet iallafall och det känns jättebra. Sen blev det en till som inte blev som jag tänkt mig men så är det väl ibland.
Jag har inget riktigt flyt i scrappandet just nu men jag hoppas det går över snart. Till dess ska jag försöka göra ett par scrapliftar och se om det hjälper!
Den här blev jag iallafall nöjd med.
Första leendet

Nu har jag börjat bli varm i kläderna på mitt jobb också. Det känns kanonbra fortfarande! Vi har börjat dela upp ansvarsområden och så hade vi första personalmötet igår. Det gick bra. Jag har verkligen underbara jobbarkompisar allihop!! Det är härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback