Första veckan

...på nya jobbet har nått sitt slut! Första dagen var det massa information och sen hade vi helgen på oss att smälta allt. Sedan fortsatte informationen hela måndagen då vi även fick ut våra scheman (som inte var bra).
Tisdagen åkte vi ut till respektive gruppbostad för att fortsätta planering och iordningställning. Schemat fick hög prioritet så en del tid ägnades till det. När vi lämnat våra synpunkter tog en tjej från företaget hand om dom och jobbade fram nya scheman som vi alla är riktigt nöjda med. Kanonbra!
På onsdagen hade vi brand och larmgenomgång och sedan kom det möbler och montörer *s* Det var lite lyxigt att kunna sitta och planera medan två grabbar skruvade soffa, köksbord, stolar mm i en väldans fart (jag är rätt säker på att de gjort det förr *fniss*).
Torsdagen fortsatte med planering, kontakter med berörda och lite städning. Fredagen likaså.
Veckan har gått otroligt fort och har innehållit så mycket intryck att jag känner mig alldeles utmattad men såååå nöjd!
Jag trivs underbart bra med mina nya arbetskamrater och gruppbostaden är jättefin och ligger så himla fint alldeles vid skogen. Jag längtar tills på fredag när alla kommer!!
Innan dess har vi en vecka till med introduktion, besök och mera planering! Intensivt men skoj!

Nu ska jag ta en alldeles för sen fika och sen blir det sängen! Imorgon bär det av till Gävle för att bevittna bröllop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback