Månadspaket

Idag kom månadspaketet från Pysselpunkten och precis som förra gången var det ett alldeles underbart och inspirerande paket!! Jag fick genast massa scraplust och lyckades avsluta en påbörjad LO. Den har legat halvklar i några veckor så det känns jätteskönt att den är klar och dessutom blev jag NÖJD!! Kan det bli bättre *s* Nu ska jag sätta tänderna i papprena från Pysselpunkten för de här papprena jag använde här har jag haft lääääänge.

Små blåbär

Barnen äter ostbågar och tittar på Disneykanalen så det kanske är lugnt en stund till. Sen ska Amanda nattas utan napp för andra natten... Puuuuh!! Igår var hon helt med på det men sen när vi läst saga och allt så ångrade hon sig och blev såååå ledsen. MEn vi kämpade på och hon sov gott iallafall. Det ska gå!! Hon behöver få bort den och hitta tryggheten i sig själv och i oss istället!! Dessutom blir ju tänderna så snea...
Hoppas, hoppas det går jättebra inatt!!
Imorgon bär det av till BUSBORGEN som belöning!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men, vilken härligt LO! Kul att du använde grönt och inte blått som man ofta associerar till blåbär.

Albin slutade med napp för två veckor sen och det har gått över förväntan, även om första kvällarna var lite bökigare än vanligt! De är stora nu, våra små! :-) KRAM!

Postat av: Sanna F

Vilken jätte fin layout!!!

2006-10-06 @ 21:36:29
URL: http://sannaf.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback