Helgen är här!

Ja, äntligen är det helg och jag är ledig! Man som alltid så är det fullt upp iallafall :-)
Imorgon, lördag är det en scrapträff här i stan och jag hoppades in i det längsta att jag skulle kunna gå. MEN tyvärr så funkar det inte. Min käre man är på kurs och jag har ingen som kan vara med mina barn på eftermiddagen. Så är det ibland. Det får bli en annan gång.
Nu har jag iallafall sett att Scrappiz har Cybercrop så jag kan ju alltid trösta mig med det! Lite plåster på såren.

Idag har jag köpt ett par nya skor! Ett par rejäla "walkingskor" med dämpning och annat bra. Jag har börjat promenera så mycket så jag hoppas att dom här skorna ska göra att jag får mindre besvär med benhinnor och den ena fotleden. Så grymt sköna är dom iallafall!! och dyyyyra... det blir inga scrapgrejer för mig den här månaden *fniss*

Vi har börjat fixa iordning på vår framsida. Vi ska lägga plattor och fixa rabatt.
Så skönt att vi äntligen kommit igång! Jag hoppas vi hinner få lite gjort på söndag.

Nu ska jag hämta barnen strax och då ska vi gå till en lekpark på Brandthovda. Det ska bli mysigt! Jag ska packa med lite mellis också.

Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback