Jag har scrappat

En ny LO har jag fått ihop. Det var en sån där enkel lo som började sååå bra och sen bara strulade. Det kladdade, gick sönder och bara bråkade. Tänk hur det kan vara *s* Nu är den klar iallafall.

Den handlar om Amanda som har sån vilja. Har hon bestämt sig för att gå ut så gör hon det. Hon är inte lätt att stoppa. Just den här gången passade det bra att gå ut men ibland blir det ju lite tokigt när hon vill något. Det blir endel konflikter här hemma. Men hon är en härlig tjej och jag uppskattar hennes bestämda vilja också.
image223

Kommentarer
Postat av: cattis

Där känner jag igen mig...Har en liten kille här hemma som titt som tätt tar på sig stövlarna och ställer sig vid dörren och vill ut! Skönt att det är vår och sommaren är på väg, allt blir så mkt enklare då.

Jag tycker den här layouten är jättefin!
Och tack för kommentaren i min blogg! =)

Kram!

Postat av: Mette

Jag tycker att din layout är jättefin!
Kul kort på den lilla rymmaren! :)

Ska du på scrapmaran på lördag?
Jag tänkte åka dit! Skoj att sitta och pyssla ihop med likasinnade. :)

Kram
Mette

2007-04-24 @ 11:05:44
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback