Vårvindar friska...

Jisses vad det stormar! Inatt vaknade jag flera gånger av att det ven i huset. Hua!

Amanda är fortfarande inte helt okej. Hon hade feber måndag till torsdag utan några direkt andra symtom men så idag har hon blivit snorig. Knasigt. Igår kväll kräktes hon men det blev inget mer av det förutom att aptiten är dålig. Det har den varit hela veckan. Vi var ner och tog halsprov på henne i torsdags men det var inga streptokocker. Tänkte om det låg något och bråkade med henne men icke. Det är så trist att det blir så långdraget för henne varje gång. Nu hoppas jag hon får vara okej i helgen för vi är lediga!
På söndag är det städdag med föreningen så jag är faktiskt inspirerad att fixa i trädgården! Jag passade på att rensa på baksidan idag innan jobbet. Det är så smidigt för under städhelgen finns det en megastor container här på området så vi kan ju bli av med ogräset direkt. Kanonbra tycker jag, tralalalaaa...
Nej, nu ska jag sussa!

Trevlig Helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback