Host host..

Stackars lilla Amanda är fortfarande krasslig. Hostig och halvhängig. Men ganska pigg iallafall. Inget dagis dock.
Idag ska vi baka lite tänkte jag. En saffranskaka. Jag bakar och barnen äter.
Först ska det städas lite...
På med julmusik och fram med julstämningen!! image414

Igår var jag på scrapträff och fick ihop 1½ LO och ett påbörjat kort. Najs, najs. Min mamma var med för första gången och det var himla skoj. Blir garanterat fler gånger, eller hur mammsen!!

Pysseluppdatering kommer senare.

Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag blev riktigt inspirerad av ditt "julande"...ska köpa årets första julklappar imorgon samt baka lussebullar på söndag. Ser fram emot dina alster!

Kram Mia

Postat av: Helena

Ville bara säga Hej!
Hälsningar
Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback