Jag har varit huslig...

Alla som känner mig vet att jag inte är så mycket för att laga mat och att jag i stort sett aldrig bakar... nu har jag verkligen slagit på stort *s*
I förrgår bakade vi pepparkakor, jag och barnen. Mumsigt och roligt. Igår bakade vi lussekatter. Det var kladdigt, bökigt men väldigt gott! Jag har aldrig bakat lussekatter förut så jag måste säga att jag är grymt stolt över mig själv som faktiskt fixade det!! Sen blev dom dessutom kalasgoda. *nöjd*
Som om jag inte hade nog med bullbaket så stekte jag plättar till barnen igår också... kanske inte så smart med alt på samma dag men åhh så glada dom var mina små guldklimpar!! Fast jag var rätt slut på kvällen. Men det var värt det!
Och ikväll kom vår älskade F hem efter tre dagar i Stockholm med övernattning. Vi har saknat honom så ikväll har vi myyyyst! Nu blir det snart Heroes sen natti natti för imorgon är det luciafirande kl 07:00.

Här komer bilder, lussekatterna kommer senare då jag inte lagt in fotona i daton ännu.

image425 image426

image427


Kommentarer
Postat av: Mette

Men vad duktig du är!
Jag har varken bakat eller gjort julgodis i år...
Hm... Vi får väl se om jag hinner med det!

Jättefina layouter du har gjort!
Vad du har varit kreativ! :)

Kramis
Mette

Postat av: Mia

Oj, det blev mycket på en gång! Vad duktig du är! Jag och äldsta dottern bakade lussebullar igår kväll.....kl.21.00!

Kram Mia

2007-12-12 @ 21:35:00
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Spooky

Heja vad duktigt av dig. Själv har jag gjort inköp så lussekatter bakas nog imorgon. I helgen blir det nog pepparkakor. Ville bara säga att jag tycker att du fått till en kanonfin bild på A :) fast hon brås väl på sin vackra mamma ;o) *kram*

2007-12-12 @ 22:35:55
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: monica

OJ vad mycket du hunnit med :D Underbara layouter, skönt när man hittar "sin" stil...jag har nog inte gjort det än tror jag =( Nu är jag grymt sugen på att scrappa lo's efter alla kort som varit!
Kommer precis från kyrkan, sonen har lussat, ska till jobbet o lussa i eftermiddag o i kväll lussar dottern med övriga konfirmander+ barnkören ikyrkan.
Trevlig lucia!!!
*kram*

2007-12-13 @ 11:36:28
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Berith

Kan garantera att lussebullarna var jättegoda. Hade turen att få smaka!

2007-12-13 @ 16:06:38
URL: http://beriths.blogg.se
Postat av: Ann-Marie

Oj vad du hann med....visst blir man trött efter en sådan dag men man somnar så gott sen! :-)

2007-12-14 @ 18:05:44
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback