Julig lista

Hittade den här listan hos Elin (MOE) och nappade direkt.

Pepparkakor - Lussebullar
Skumtomtar - Knäck (Skumtomtar är inte gott!)
Ischoklad - Marsipan (Blä för marsipan)
Köttbullar - Prinskorvar
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill (Jag ÄLSKAR lax)
Revbenspjäll - Janssons frestelse
Paradis - Alladin
Glögg - Julmust (Måste jag välja så men jag vill ha båda till jul!)
Rödbetssallad - Dopp i grytan (dopp i grytan är osmakligt!)
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Äpplemos
- Senap  (Jag gillar INTE senap)

Vad föredrar du?

Idag är det julstök och julkortsfix här hemma. Jag jobbar lör-sön så då hinner jag inget alls i hemmet. Julkorten är nästan klara så jag ska fixa det sista och posta dom idag. Julklapparna är klara och gissa om det känns skönt! Jag är färdig med klapparna redan den 14 december. Rekord tror jag! Fast jag kommer såklart komma på att nån liten grej till måste den och den ha osv... *s*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback