Kall måndag en vecka före jul

Äntligen är jobbhelgen slut! Det har varit en jättebra helg men det är mindre roligt att vara ifrån familjen så länge. Barnen sover ju när jag kommer hem och på mornarna hinner jag bara säga hej.
Idag är jag ledig så vi har haft en mys-sovmorgon tillsammans, jag och barnen. Nu ska vi hjälpas åt att städa det sista och sen ska vi pynta lite.
Efter lunch ska vi ut i kylan en stund för solen skiner så fint! KAnske kan passa på att fota lite om inte fingrarna fryser till is *s*. Sen ska vi göra lite julgodis och kaaanske köpa julklapp till pappa F. Vi får se vad vi hinner med.
På återseende!!

En ny LO finns och är ni nyfikna kan ni kika
här Den heter "Prinsessgröt"

Kommentarer
Postat av: Berith

Sååå snyggt! Lilla prinsessan!

Postat av: Ann-Marie

Vad mysigt ni verkar få det idag!!!

Jättefin LO

2007-12-17 @ 16:18:26
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Aase/ängel60

Vilken underbar dag.....Vi här hemma kurerar dåliga magar mindre kul.... SOL, vad härligt det låter.
ha det gott. kram Aase

2007-12-17 @ 18:46:27
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback