Krasslig liten A

Inatt har vår lilla tös sovit lite oroligt, hostat och snörvlat. Inte såå farligt men hon är allt lite krasslig. Tempen på morgonen avgjorde saken, hon blir hemma. 37,9 i morgontemp är alldeles för högt. Hoppas det inte blir värre iallafall. Hon vaknade som en solstråle och har varit pigg hittills så det är ju skönt det iallafall.
Nu kikar hon på Barbie och myser i sin säng.
Jag o min käre man har löst dagen iallafall så vi behöver inte ta VAB varken idag eller imorgon och sen är jag ledig till tisdag så det är ju lugnt. Skönt!
Nu håller vi tummarna är hon håller sig pigg så vi kan baka lussebullar och pepparkakor i helgen!!

Kommentarer
Postat av: Mette

En stor Krya på dig kram skickar jag till lilltjejen!

Stort Grattis till vinsten hos Lektyg och hantverk!
Jag förstår att du vann eftersom din layout är så himla fin!

Kram
Mette

Postat av: Åsa/asamia

Hoppas ni kryar på er snart, jobbigt med sjuka barn.

2007-12-04 @ 20:59:44
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Mia

Hoppas att din flicka har piggnat till och att resten av familjen klarar sig! Vi funderar också på att baka lussebullar och pepparkakor i helgen. Om inte jag blir liggande....förkyld igen.

Kram Mia

2007-12-05 @ 18:04:27
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback