När juldagsmorgon glimmar...

Så var julafton över än en gång. Vi hade en mysig dag. Det var helt okej att jobba, jag och min kollega var på långpromenad med brukaren och det kändes så skönt att strosa runt och kika på festfina människor som strömmade ut ur villorna för att åka till släkt och vänner och fira jul.

Väl hemma från jobbet var maten klar så det var bara att fräscha till sig och sätta sig vid ett dukat bord *myyys*.
Sen var det Kalle Anka, tomte och julklappar. Resten av kvällen spenderade jag mestadels med att  först montera ur leksaker ur förpackningar (varför förankra dom så brutalt mycket???) och sedan montera ihop dom. Det tog lååång tid trots att det inte var såå många saker*s*.
Colin var ganska nöjd med klapparna, han kom på att det var ju ett par grejer han hade velat ha (mamma Milla spände ögonen i honom så han kom snabbt på att han var nöjd *fniss*)
Sötaste Amanda utbrast:
"Åhh, mamma jag har fått ALLT jag önskade mig!"
Gissa om våra hjärtan smälte. Hon var sååå nöjd och glad över sina saker.
Det mysigaste av allt var tempot. Så lugnt och avspänt, alla var glada och nöjda och vi var tillsammans med människor jag tycker om! En alldeles perfekt julafton!

God Fortsättning!!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Låter underbart!!!!! :-)
Önskar dig och familjen god fortsättning på julen *kram*

2007-12-25 @ 10:28:49
Postat av: Mia

Härligt! Finns det något härligare än när barnen öppnar sina julklappar och ögonen riktigt lyser?!

God fortsättning!

Kram!

Postat av: monica

Låter som en perfekt julafton =)
*kram*

2007-12-25 @ 16:50:03
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Berith

Hade turen att få ta del av både jansson, sill och tindrande barnaögon på julaftonskvällen!! *MYYS*
Mamma/Mormor

2007-12-26 @ 09:30:18
URL: http://beriths.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Vad mysigt ni verkar haft, precis som vi.....
Ha en god fortsättning. Gott Nytt år också ifall jag inte hinner blogga mer.... Kram Aase

2007-12-27 @ 11:04:17
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Ann-Marie

Låter så underbart, det finns inget bättre än nöjda barn, vi hade också samma sköna lugn och glada barn!!!

2007-12-27 @ 22:26:10
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback