Fredag idag...

Idag är det ingen bra dag! Jag har en stoooor vagel i mitt öga och den gör hemskt ont. Gissa om den känns typ varje gång jag blinkar... *suck* Nåja, den försvinner väl tids nog.
Amanda mår iallafall bättre. Hon hostar mindre och febern har sjunkit till 38,0. Hopp om livet *s*
Båda barnen är hemma och slappar idag. Colin klädde på sig alldeles nyss och klockan är ändå 11:30. De älskar att få vara slöa och myspysiga ibland! Så skönt!

Jag ska iväg och jobba några timmar ikväll men sen är jag ledig lör-sön. Jag har en förhoppning om att jag ska hinna organisera och plocka lite här hemma då. Colin ska få åka skridskor också, det har jag lovat. Jag ska ta massa foton i helgen också för jag har inte rört kameran på hela veckan... jag som brukar fota i stort sett varje dag.

Jag har knåpat ihop ett par Alla Hjärtans Dag-kort i lite våriga färger. Det blev ett "Det ska vi fira-kort" också. Kan vara bra att ha vid olika tillfällen.

Trevlig Helg!!

90104-176

90104-175

90104-174

Kommentarer
Postat av: myamia

Hoppas det är bättre med ditt öga.... Fina kort du gjort! Tycker om din ram på det översta kortet, läckert!

Postat av: Åsa/asamia

Jättefina kort!

2007-02-11 @ 16:31:46
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!

Hoppas att ditt öga är bättre nu!

Vilka fina kort du har gjort!
Du är verkligen jätteduktig! :)

Kramis
Mette

2007-02-11 @ 19:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback