Måndag hela dagen

Jaha, så var min lediga helg förbi igen. Tiden går ju så fort! Vageln försvann tack och lov lika snabbt som den kom den med *s*.
Det har varit en bra helg! Vi har haft besök av F:s bardomskompis J och det är alltid trevligt. Annars har vi inte gjort så mycket, mest slappat och ätit godis.

Idag var det nya tag igen! Jag lämnade barnen på dagis 11 och stack direkt till gymet. Jobbigt men skönt! Jag känner mig sååå nöjd med mig själv när jag har tränat. Det får mig ju att må så himla bra så varför är det så jobbigt att ta sig dit?

Så mycket scrappat har det dessvärre inte blivit men däremot har jag städat scraprummet och DET var nödvändigt. Jag hittade endel trevliga saker som har varit borta ett tag *fnissar*. Hoppas jag kan hålla ordning ett tag nu.

Igår när jag surfade runt på olika bloggar hittade jag
Zarischkas trevliga blogg om inredning och lite annat skoj. Den är väl värd ett besök!


Här är min lilla tjej med sin älskade gosehund.
Vackraste lilla tjejen

Kommentarer
Postat av: Zarah

Åh - vilken VACKER bild! o_0

Tack för de snälla orden - och naturligtvis får du länka/tipsa! :D

Postat av: Åsa/asamia

Vad skönt att vageln försvann så fort! Fotot är underbart, ska bli kul att se det scrappat sen.

2007-02-12 @ 21:19:37
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Mette

Vad härligt det låter med ett eget scraprum!
Det skulle jag också vilja ha... Men som det är nu så finns det ingen plats för det!
Men kanske någongång i framtiden!

Vilket jättefint kort! :)

Kram
Mette

2007-02-13 @ 13:57:04
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback