2 layouter

Idag har jag varit ledig och då har jag passat på att scrappa! Städning och sånt trist gjorde jag klart igår (borde ha tvättat idag...) så idag var det PYSSEL! Underbart skönt! Jag har scrappat 3 st men visar bara upp 2 här för jag ska skicka en till en tävling.

Den här LO:en är om Amanda som fått följa med på Colins judoträning under hösten. Det har tack och lov fungerat bra, hon har inte saboterat sååå mycket *ler*. Träningen är redan kl 17 så F har ju inte hunnit hem då.

90104-157


Den andra är från början en scraplift från en utmaning på Scrappiz men i slutändan är det nog bara kortens placering och de rundade hörnen som är  likt. Jag har scrappat med massa färg här och det var såååå skoj!!!

90104-156

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Detaljrika och välarbetade bägge två - jättefina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback