Scrapträff 14 januari

Idag har jag varit på scrapträff!! Åh vad det var roligt att träffas igen! Vi blev 5 stycken och inspirationen var på topp! Jag längtar redan till nästa gång.
Här är en av layouterna jag gjorde idag. Den anda är inte riktigt klar än så den kommer så småningom.
Under fotot (som går att lyfta - tack Ing-Marie) finns en dold dokumentation om när Colin började träna judo och hur det har varit sen han började för 1½ år sedan.
Colin har randig tröja och kompisen Ryan har gul. Material: Bazzil, Chatterbox. Stickers: Wild Asparagus, Color Box Fluid Chalk - Azurite.

Judo

Kommentarer
Postat av: Sussiebre

Avis jag blir att du varit på scrapträff....
Jag ska till Slagsta den 27 januari på träff och längtar redan...
Har skrivit ut en anmälan till det STORA i Helsingborg....
Kram Sussie

Postat av: Elin

Den är superfin!!

2007-01-15 @ 12:21:48
URL: http://moebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback