Snart helg..

Helgen är här och jag jobbar hela långa helgen.
Igår var jag i alla fall iväg till min kära vän
Spooky och scrappade med henne och MOE. Tack för en härlig kväll tjejer!!
Här är LO:en jag gjorde då. "Ingen sommar utan MER!" Den är gjord efter Vixxxans skiss på Pyssel.net
image273
Material: Cardstock "Colormates" Mönstrat Basic Grey bakom fotot, resten okänt. Font: QK Diesel, I cirkeln MM Magnetic Stamps "Providence", QK Nested Star, Fluid Chalk


Här är en LO jag gjorde i veckan. Vintern känns långt borta nu trots det regniga, trista vädret.
image274
Material: Papper: Basic Grey, Stickers Basic Grey, Fluid Chalk

Trevlig Helg!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefina! Ingen sommar utan mer gillar jag lite extra!

Postat av: ÅsaF

Härliga layouter Milla! Även jag gillar mer-layouten lite extra, så härligt med den busiga formen och de glada papprena!

2007-07-24 @ 10:41:55
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: favvismaria

Jättefina LO:er!

2007-08-05 @ 11:32:26
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback