27 mars och våren är här!

Jag har vårkänslor!! Igår kände jag mig piggare än på flera veckor så jag rensade hemma, fixade lite i trädgården och var ute med barnen hela eftermiddagen. Så skönt!! Gissa om vi somnade gott på kvällen.
Barnen är så lyckliga för det har äntligen blivit sopat på gatorna. Gruset är borta och cyklarna rullar så bra. Jag får knappt in dom för att äta kvällsmat på kvällarna. Mmmmm vad jag älskar våren!

Idag har jag varit trött, jag vaknade med huvudvärk men den gick över efter lite vila och jag hann njuta av våren idag med.
Ikväll har jag jobbat. Jag trivs så fantastiskt bra på mitt jobb och ibland måste jag bara stanna upp och tala om för mig själv att det är sant! Jag har en tillsvidareanställning på ett jobb som jag älskar! Jag jobbar med underbara kollegor och fantastiska brukare. Jag är så lycklig!
Jag har en alldeles fantastisk familj som jag älskar ofantligt mycket! Jag har så mycket att vara glad över och det ÄR jag!! Tack mina vänner för att ni finns! Tack alla som läser min blogg och tack alla ni som kommenterar, det är så roligt att läsa!!
Stooooooor Vårkram till alla!

/Milla, full med vårkänslor!

Kommentarer
Postat av: Mette

Oj, det riktigt sprudlar vår om dig!
Visst är det konstigt hur mycket piggare man blir direkt när solen och värmen kommer! :)

Var jobbar du? (om jag får fråga...)
Antar att det är något inom vården eftersom du skriver om brukare...
Jobbar själv som undersköterska på lasarettet här i Västerås...

Kram
Mette

Postat av: Sussiebre

Låter underbart!!!
Här börjar några bitar falla på plats och snart kan nog vi också njuta av våren!

Kram Sussie

2007-03-28 @ 00:14:48
URL: http://www.susanneb.blogg.se
Postat av: Jozebelle

Men du är en fantastisk människa du med, Milla!

Ja, du visst ska man vara tacksam och glad för alla trevliga människor man har runt sej och alla bra saker runt sej, istället för att fundera på det man INTE har.

Du är klok, du!

2007-04-10 @ 12:52:47
URL: http://blogg.scrapquick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback