2 snabba

Japp, jag har scrappat! 2 snabba layouter för att försöka komma igång igen.
Den här gjorde jag i fredags, lite snabbt. och hade som välkomstskylt på dörren när gästerna kom för att gratulera Colin på födelsedagen. Bilden är så typiskt min son. Alltid ett spex på lager.
image258


Den här gjorde jag idag. Den började som en scraplift från en av Jozebelles LO:er på Scrapbutiken men den levde sitt eget liv och blev rätt olik hennes original. Det gulgröna är mer grönt egentligen men min scanner förstod inte det ;-)
image260

Kommentarer
Postat av: Bodil/ jomma

fina lo du gjort och vad kul kort med bollhavet. Ser härligt ut.

Postat av: cattis

Dom är så fina!! Stilrena och härliga färger, såna får jag aldrig till.. ;o)
Kramis!

2007-05-31 @ 21:43:29
URL: http://kathis.blogg.se
Postat av: Mette

Jättefina layouter båda två!
Jag gillar verkligen ditt sätt att scrappa!
Kramis
Mette

2007-06-01 @ 11:17:29
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback