Heja The Ark!!

Ikväll gäller det!! Jag hoppas verkligen att vi har en chans med Ola och The Ark. Låten är riktigt bra.
Jag tror att Ryssland kommer att bli värsta konkurrenten iallafall. Den låten tar nog hem hela alltihopa om jag ska gissa. Jag brukar sällan sitta klistrad vid hela melodifestivalen men omröstningen måste jag ju se iallafall.

Igår var vi på Kick-Off med jobbet och jag hade såååååå kul!! Vi var på Gröna Lund i Stockholm och körde fem-kamp, åt god mat, drack vin och åkte berg- och dalbana... och underhölls av en så himla bra stå-uppkomiker. Ann nånting heter hon och det var längesen jag skrattade så att tårarna rann. Underbart! Sen var det ett band som spelade och vi dansade. Så fantastisk skoj var det och idag har jag ont i fötterna.

Nu börjar tredje perioden i hockeyn, Sverige-Canada. Attans, det går inge vidare för Tre Kronor... *håller tummarna*

Trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback