Ja må han leva...

uti hundrade år!! Idag fyller Colin 6 år!! Jag har förstås lite svårt att förstå att han blivit så stor... tiden flyger fram!
Vi har firat med frukost på sängen förstås och lite paket också. Den stora presenten får han ikväll.
Det blir kalas hela dagen. Först på dagis och sen hemma med släkten.

Så här såg min lille prins ut för 6 år sedan...
image254
Alldeles, alldeles underbar! Han är fortfarande mammas lille prins och lika underbar nu med!


image257

Grattis älskade unge!!

Kommentarer
Postat av: Spooky

Men vilken söting... :) Ja det är han förstås fortfarande ;) Grattis Colin .. önskar Ing-Marie

Postat av: Gammelmoster

Hälsa Colin o gratta honom

2007-05-25 @ 13:37:59
Postat av: Peterlina

Tänk vad de växer de små.. min lilla bebis är 10 år. :-o

2007-05-29 @ 08:20:53
URL: http://peterlina.blogspot.com
Postat av: cattis

Men vilken liten sötnos!! Min äldsta "bebis" är 13 år! Ja tiden går fort...

2007-05-31 @ 21:42:19
URL: http://kathis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback