Röd torsdag

Idag är det många som är lediga men själv ska jag jobba kväll. Jag har varit ledig tis-ons så nu är det dags för helgjobb igen. Jobbar varje dag fram till och med onsdag.

Här hemma har det varit lite turbulent för Amanda ramlade olyckligt i tisdagskväll och stukade sin högra arm. Tur i oturen är att hon fungerar bra med vänster också. Jag är så tacksam att det gick så bra ändå. Med tanke på hennes skrik och gråt så trodde jag det var mycket värre först. Vi har inte röntgat för läkaren bedömde att det inte behövdes.  Jag hoppas han har rätt... Det är svårt med barn. Hon grät och hade ont hela natten till onsdag men nu inatt har hon sovit bra och inte klagat på morgonen så jag har hopp. Inget bandage heller för hon ska röra armen så mycket det går. Det påskyndar läkningen.
Nog om det. Hon är en tuff tjej!

Jag har faktiskt skött mig alldeles utmärkt med mitt sunda liv. Jag tränade på gymet i måndags och var på yoga i tisdags och dessutom håller jag mina steg. *tjohoooo*. Nu på förmiddagen ska jag iväg till gymet en sväng igen. Jag ta med mig min yngsta syrra idag. Så skönt att vara igång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback