Lördag och scrapträff!!

Tjoho! Idag är det träff med andra pysseltokar *s*. Sen har vi troligtvis barnvakt ikväll så då ska jag och min älskling ut och äta. Vi håller tummarna för att det blir så!

Idag börjar C på bandyskola... spännande. Hoppas han gillar det!


Jag har blivit utmanad av
Berith:

VAD HETER DU? Jag heter Camilla

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?  Blå jeans

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Dotterns My Little Pony-film

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Jobbade och packade scrapsaker

VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Rostad smörgås

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Någon plusgrad och molnigt. Solen kämpar sig fram nån sekund då och då.

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Min jobbarkompis M

DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Ögonen och munnen

GILLAR DU PERSONEN SOM UTMANADE DIG? Såklart! Det är ju min goa mamma!

HUR MÅR DU IDAG? Bra

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Kaffe med mjölk och Pepsi Max

FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? Rött vin

FAVORITSPORT? Hockey

HÅRFÄRG? Mellanbrunt

ÖGONFÄRG? Blå

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Solnedgång

SYSKON Å DERAS ÅLDER? 2 systrar, 24 och 21 år

FAVORITMÅNAD? Augusti

SENASTE FILMEN DU SÅG? Death Proof (Tarantino)

FAVORITDAG PÅ VECKAN? ingen speciell... min lediga dag kanske

FAVORITHOBBY?
Scrapbooking, kortmakeri och fotografering + fotoredigering

ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Nej

FAVORITLÅT(ar) Just nu Apologize med One Republic

SOMMAR ELLER VINTER? Sommar

KRAMAR ELLER KYSSAR? Både och.

HUR BOR DU? Radhus

VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Inga alls just nu, hinner inte

HUR SER DIN MUSMATTA UT? Har ingen

FAVORITSPEL? Betapet på nätet

KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Nej

KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? Nej

ÄR DU ROMANTISK? Ja

SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Ja

VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Greja hemma och så kommer dotterns kompis hit och leker

VAD ÄR KLOCKAN JUST NU? 09:43

FAVORITMAT? Tacos

Jag utmanar: Miapuh

Kommentarer
Postat av: Mia

Intressant läsning =). Hoppas du hade en bra scrapträff och att du och din älskling kom ut för att äta middag ihop.

Ha en bra vecka!

Kram Mia

Postat av: Ellinor

Hoppas ni fick en trevlig kväll trots allt ;) Och tusen tack för skjutsen till träffen. Jättekul att få träffas och att kika i dina album :) Så mycket fint! Kram

2007-11-18 @ 13:45:35
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback