2 nya BoM-LO

Ja, det betyder alltså 2 st nya sidor (LO=layout) till albumet "Boken om mig" (förkortas BoM)
Jag har "suddat" ansiktena på mina klasskamrater eftersom jag inte har allas tillåtelse att visa dom här. Även texten på den ena är suddad... liiite hemlig vill jag vara.
image340
Material: Cardstock=Bazzil, Mönstrat=Basic Grey, Chipboard=Panduro

Jag finns där i mitten i rosa tröja med rött på...
image341
Material: Cardstock=Bazzil, Mönstrat=Chatterbox, Rubrik:QK Biography, Stämplar=Autumn leaves, Bradz och retroblommor

Kommentarer
Postat av: Spooky

Jag gillar skolfoto bäst.. :) Blommorna och doodlingen är fina .. Fast Lekis har så samstämmiga färger.. Men det enda jag hakar upp mig på är att du är så lik min syster ;o)

Postat av: Tin

Kul att scrappa gamla skolfoton!Snyggt!
Har faktiskt inte tänkt på att scrappa mina egna utan bara barnens men får nog börja på en BOM nån gång!

2007-10-14 @ 23:08:25
URL: http://tinsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback