Onsdag

Jahapp. Idag är min lediga dag då jag skulle passa på att göra något trevligt. Jag jobbar ju heeeela helgen sen. Jag hade stämt träff med min kära vän Spooky för att scrappa och umgås.
Meeen när jag kommer till dagis för att lämna Amanda så är det 3 fall av magsjuka på hennes avdelning... jisses, det vill vi inte ha så vi vände och gick hem igen. Så gissa vem som får ställa in sina planer för dagen. *besviken*
Nåja, jag får hitta på något med min lilla snutta istället då. Nu håller vi tummarna att vi inte drabbas av magsjukan!

Över till något roligare! Idag kom min stämpel som jag köpt på Tradera. Hihihi, jag har en plan! Den ska användas till ett kort till en speciell person. Dessutom kom en avi från posten att mitt paket från Scrapbutiken har kommit. Dom hade 50% på kvarvarande sortiment och det var ett erbjudande jag inte kunde motstå. Det blev mest cardstock och lite mönstrade papper. Sånt där som alltid går åt. Snart ska vi fara iväg och hämta det.

Igår fick vi upp nya rullgardinen i Amandas rum. Garderoben är på plats och jag börjar se ett slut på Projekt rosa rum ;-)

På återseende /Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback