Projekt rosa fortsätter

Ja, det går framåt men inte så snabbt som vi hade hoppats. Vi har målat klart och nu ska taklist sättas innan garderoben kan ställas på plats. Innan dess måste vi få upp fästena till rullgardinen också. När sedan garderoben är på plats ska jag sätta min man på att tapetsera fondväggen med mönsterpassad tapet *s*. Är det nån som kan skicka hit en hjälpsam målare *ler*. Nej då, det ska han nog fixa. *tror*

Här är iallafall lite bilder från helgens fixande. Ignorera gärna min otroligt tjusiga klädsel.
image325

image326

image327

Kommentarer
Postat av: Helene

Men da...Camilla så duktiga och flitiga ni är,Amanda blir säkert super nöjd....rosa...ja du dom små söta flickorna *ler*
Vi syns på jobbet sen Camilla.
Ha det gottis!!

Postat av: Spooky

Åhh jag tror att det kommer bli såååååååå bra. Men du Milla du matchar inte färgen med dom röda byxorna .. det blir jobbigt att scrappa ;o) *kram*

2007-10-02 @ 13:33:42
URL: http://spooky78.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback