Skaparlust

Jadå, den finns här. Jag har inte helt fått tillbaka orken bara men den kommer.
Jag har skapat endel men det mesta är till utmaningar så det kan jag inte visa här ännu.
2 kort kan jag visa iallafall.

Det första är ett julkort med förra årets julhÄngel. Jag valde att inte göra det så traditionsenligt juligt.

image343

Det andra är ett kort som jag kan utveckla senare om jag vill. Jag valde att inte dekorera en massa och hoppade över text tillsvidare. Men jag kanske behåller det precis som det är också. Jag gillar lite enklare stil också.
image344

Kommentarer
Postat av: MiaPuh

Hej!
Oh vad gulligt korten med älvan /prinsessan är :) vad är de för märke?

kramis o ha en superduper käck helg
Mia

Postat av: Eli Kristin

Så nydelige kort du lager, kjempeflotte altså! :)

2007-10-12 @ 18:28:48
URL: http://skorpion71.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback