Tisdag och höstväder

Idag är det mörkt ute. Det känns liksom inte som det blir dag riktigt. Men det hör ju hösten till.
Jag har skapat en LO på morgonen. Eller jag började igår redan och gjorde klart den idag. Men det är till en utmaning och får inte visas upp än.

Idag har vi personalmöte på jobbet kl 12 och sen jobbar jag till 21. En lång dag idag. Jag som har sån skaparlust att det bara kliar i fingrarna. Men jag ska inte börja på något nytt nu utan göra nytta här hemma istället!
Imorgon har jag och barnen en ledig dag! Skönt! Jag tror vi ska fylla köksbordet med pysselsaker då. Dom älskar att pyssla. *tihi* Tur för mig.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser fram emot att se dina kort med pysselmyransstämplar sedan! Kram maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback