Fredag

Idag är det fredag och sista kvällen på veckan som jag jobbar. Hela veckan har varit sena jobbkvällar för mig och idag känner jag mig ganska trött. Det ska bli härligt att vara lediga tillsammans i helgen!
Idag kom mitt paket från Vixxan, jag kunde ju inte motstå 25% förstås. Bl a köpte jag nya Basic Grey och clear stamps, journalingrutor. Härligt med nya saker.

Om en stund ska jag åka och hälsa på min älskade mamma. Hon är sjukskriven och sitter hemma och har tråkigt. Ansiktsförlamning... fy en sån elak företeelse!! Jag hoppas såååå mycket att hon får bli bra snart, snart igen. Det verkar ta lång tid men jag har hopp. Just nu är hon sne i halva ansiktet och kan inte styra dom musklerna. Trots det är hon min underbara, vackra mamma! *love*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback