Jag är glad idag!

Idag känner jag mig riktigt glad! Trots att sonen är hemma med feber och dottern terroriserar sin omgivning med skrik och massa tok.. *s* Det måste vara grymt jobbigt att vara 3½ år... *småler*. Just nu lyssnar hon på Vilda baciller, dansar och sjunger högt och ljudligt. Hon är ju för härlig...

Nå, varför är jag så glad då? Jo, jag har vunnit en av tävlingarna på
Hobbyhusets Cybercrop som var i helgen.
Mitt kort:
image300

Något mer jag är jätteglad över är att min mamma börjat göra kort!! Så himla skoj! Hon är kanonduktig! Det är så skoj att dela den här härliga hobbyn med någon nära! Jag längtar tills vi får tid att sitta och skapa tillsammans!

Här är ett smakprov på mammas alster. Jag ska ordna bättre bilder sedan:
image298   image299

Underbara mamma!!! *kram*

Och jag har fått 2 LO publicerade på SweScrapbook. Kuuuuuul!!! Jag är superglad!
 

Tjoho!! Vad gör det att regnet öser ner när det händer så här trevliga saker!
Hoppas ni också  får en bra dag med massa trevligheter!

Kommentarer
Postat av: Mette

Såg minsann dina jättefina layouter!
Kanonfina båda två!
Kram
Mette

Postat av: Karin

Grattis! Härliga layouter båda två. Roligt att få publicerat sina alster.

2007-09-10 @ 15:48:23
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Mia

Grattis till vinsten på Hobbyhusets CC!! Jättefint kort! Superfina LO:s också!
Hälsa din mamma att hon inte vet vad hon ger sig in på :D! Totalt beroendeframkallande ju. Jag ser att hon har anlag för detta...jättefina kort!
Kram Mia

2007-09-10 @ 22:31:43
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Spooky

Fin fint du gör som vanligt :). Heja heja för mamma - jätteduktig och en naturbegåvning precis som i dansen ;) *kram*

2007-09-10 @ 23:09:57
URL: http://spooky78.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback