Måndag

Idag var första dagen för F på nya jobbet!! Han tyckte det kändes kanon! Så himla glad för hans skull!
Under hösten så kommer han få åka på utbildningar och lite annat vilket innebär övernattningar....vilket innebär... problem med barnen... Puuuhhh... hur tusan ska vi lösa det... jag jobbar naturligtvis kväll. *sucka*
Nåja, det löser sig väl på ett eller annat sätt. *tänka tänka*

Idag har varit en sån där dag då det mesta går snett. Det började redan i morse när jag kom med Amanda till dagis fast jag tidigare bestämt att hon skulle vara ledig med mig idag. Totalt hjärnsläpp med andra ord. Väl där hade hon inte alls lust att gå med hem igen så hon fick vara kvar. Personalen fnissade allt lite... Virrig mamma =))

Sedan lyckades jag klämma armen i ett köksskåp... jaa, det går, jag har två stora blåmärken som bevis. Det är nog bara jag och ett fåtal till som kan lyckas med något dylikt. Aj aj!
Sen har det liksom fortsatt att småstrula hela dagen. Jag är ganska klantig normalt men idag har det varit katastrof...Tur att dagen snart är till ända, hehehe.

Imorgon är en ny dag!! *vinkar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback