Söndag

Idag har det varit en sån där grå höstdag med massa regn så jag passade på att städa och pyssla. Jag har faktiskt hunnit med både och!
Ikväll ska datorn rensas och backup ska göras på diverse viktigt. Sedan ska datorn lämnas in för reparation. Det är massa strul med alla möjliga saker så nu har vi fått nog. Det kommer bli mindre datortid här hemma i samband med det eftersom vi är 2 datornördar som ska dela på en laptop nån vecka framåt. *fnissar*.

Jag vill iallafall passa på och tacka å min mammas vägnar för alla fina kommentarer om hennes kort. Hon blir sååå glad av att läsa vad ni tycker. Tack!!

Ikväll blir det kinamat och lite myspys med famijen. Imorgon är det en ny jobbvecka med fullspäckat schema.
Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Å, ska ni oxå lämna in datorn?! Jag skulle vara utan min i max 4 veckor, nu har det gått 6 och den är fortfarande inte klar!!!!!!
Måste även tillägga att jag tycker din mammas kort är jättefina!
Ha en bra vecka!
Kram

2007-09-17 @ 08:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback