Äntligen fredag!

Jag har haft en intensiv vecka och det känns. Jag är trött idag. Skönt att det är fredag och vi är LEDIGA i helgen! Hela familjen och inget inbokat! Minns inte när det hände sist. Eller jo... lite inbokat har vi allt. Vi ska fortsätta renovera köket så det blir helt färdigt nån gång. Vi har sånt där smått kvar bara. Lite belysning och så. Lister, förvaring... tja, lite smått och gott.
Hur som helst ska vi vara hemma. Tillsammans. Härligt! Familjetid! *myser*
Nu ska jag ta lite kaffe och köra ett snabbryck med städning innan jag hämtar barnen.

Förresten har snön smält bort tack och lov. Men jag fick skrapa rutorna på bilen i morse. Åhh, vad jag längtar efter vår!

Vad ska man äta till middag ikväll då tro?


Kommentarer
Postat av: Mia

Japp, det är fredag! =) Låter skönt med en helg med familjen utan en massa inplanerat. Skönt att snön är borta också. Det där med middag är alltid samma problem, men eftersom våra barn är så pass stora har vi varsin dag i veckan så man slipper en del själv.

Kram!

Postat av: Berith

Hoppas ni får en riktigt skön och mysig helg med lagom "småpyssel"

2008-04-11 @ 19:59:45
URL: http://beriths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback