Fredag

Idag var det lite kyligt på morgonen men jag och syrran tog en promenad i raskt tempo. 50 minuter gick vi och det var såå skönt!! Jag känner mig så pigg efteråt! Vi har bokat in promenad på måndag morgon igen. Roligare med sällskap.
Jag ska iväg och jobba om ett tag men sen är jag ledig i helgen. Jag borde ta och packa lite inför träffen imorgon. Mina nya foton hann komma iallafall! Jättefina är dom! Jag har några idéer redan.
Först ska jag och hämta ut ett paket! Undrar om det kan vara vinsten från Mians som kommit redan? Spännande!

På återseende och Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: zizzi

Hej
Vad roligt att du lämnade ett avtryck i min blogg. Jag blev så glad när jag hittade hit. Här finns ju allt. LO:s Kort Skisser m.m......Jag återkommer!!
Grattis till ditt pris, LO: var jättefin.
Trevlig helg Cissi

Postat av: Berith

Trevlig helg och ha så roligt på träffen i morgon! Jag kommer med nästa gång!

2008-04-04 @ 18:22:45
URL: http://beriths.blogg.se
Postat av: Mia

Visst är det underbart skönt med promenader? Jag gillar dock bäst att gå helt allena....antingen funderar jag eller så lyssnar jag på någon cd-bok. Hoppas det var din vinst från Mians som kom. =)

Kram!

2008-04-04 @ 18:34:21
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback