Lördag 26 april

Tiden går så fort! Igår var det sååå varmt och skönt ute! Underbart. Jag hann med ganska mycket av min lista men det blev ingen städning och ingen After Work. Annars betade jag av den. Känns sååå skönt att ha fått undan lite "måsten".
Idag jobbar jag en sväng men ikväll ska jag umgås med familjen och mysa. Skönt att sluta tidigt.

Idag på morgonen har mannen bytt till sommardäck på bilen och jag å A har varit ute. Hon har tränat att åka rollerblades och hon är så himla duktig! Andra gången hon står på dom och hon kämpade på lääänge och tyckte det var sååå skoj! En rejäl vurpa blev det med ont i baken men annars tog hon sig fram jättebra! Jag blev riktigt imponerad av hennes beslutsamhet!
C har spelat tv-spel på förmiddagen och nu är han ute med kompisar.
Själv ska jag fixa iordning lite lunch och plocka lite här hemma.
Hoppas ni får en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Berith

Hoppas du får en riktigt mysig lördagkväll. Min dag har varit sååå jätteskön i värmen.
Kramisar

Postat av: Ann-Marie

Amanda låter lika beslutsam som Jozefine, hon lärde sej cykla på cykeln i onsdags morse och lärde sej komma igång själv också Izabelle kämpas fortfarande med det ibland går det iblanda inte men hon är inte lika tålmodig...när Jozefine bestämt sej så ger hon sej inte förrän det blir som hon vill...

Hoppas du hade en bra dag igår!
Kramizar Ann-Marie

2008-04-27 @ 10:15:22
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback