Söta bloggvänner! *uppdaterad*

När jag kikade in hos Mette idag så så jag att jag fått denna fina award av henne! Tusen tack söta du!! Jag blir såå glad!!
image512
"Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose. Awarded parties must post the award banner on their site."

Här kan du se den:
METTE

Jag vill ju ge den vidare till hur många som helst!! Alla är ju såå inspirerande och duktiga!
Några som inspirerar mig mycket och har härliga, läsvärda bloggar är:
MOE
Mikaela
Ellison
Mamma
Julia

Kommentarer
Postat av: Berith

Va roligt!! Du är värd varenda award du kan få! Du får en inofficiell av mig: Värlens goaste dotter!

Postat av: Mia

Grattis till awarden! Precis som Berith säger...det är du värd! Vilken gullig du fick av henne också.

Kram!

2008-04-15 @ 21:13:27
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Elin

Gulle-Milla för awarden! Tar emot den med stor tacksamhet. Det är så kul att man kan inspirera någon annan. Får jag ge tillbaka den till dig? ;-)
Nåväl, nu ska jag snart gå hem från jobbet. Lite tidigare idag. Är helt slut efter magsjukan vi åkte på... Trevlig helg vännen!

2008-04-18 @ 13:43:49
URL: http://nyahuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback