Tisdag och liiite piggare

Känner mig lite piggare idag. Halsen gör fortfarande vansinnigt ont men jag har fått tillbaka lite ork iallafall!
Här är två nya kort jag har skapat. Det översta idag och det andra i förrgår.

image524
Stämpel: Hänglar och stÄnglar, färglagd med akvareller på kaka. Papper: Basic Grey
Text stämplad med MM Magnetic Stamps Evolution


image525
Stämpel: Hänglar och stÄnglar, färglagd med akvareller på kaka
Text stämplad med MM Magnetic Stamps Evolution
Solrosen har jag fått i en RAK (Random Act of Kindness dvs. man skickar något till någon utan en speciell anledning)

Kommentarer
Postat av: Berith

Såååå glad att du känner dig bättre idag!
Jättefina kort.

Postat av: Mette

Stackars dig som är så sjuk.
Skickar en stor krya på dig kram!

Synd att du inte sökte till Stämpelhuset.
Då hade vi kunnat vara kollegor nu! Tänk vad kul det hade varit! :)

Underbara kort!

Kram
Mette

2008-04-29 @ 22:24:34
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback